Thursday, December 20, 2012

Bencana Besar 2012

Betul ke ade bencana besar pada 21122012? Kalaulah ianya benar terjadi? ape yang perlu saya lakukan?

itulah soalan cepuk emas yang aku tanya pada kawan aku ari ni. Senang je jawapan kawan aku tu. Kita redha, memang tak boleh buat apa-apa. Mengucap je la sambil senyum. Best betulla jawapan dia. Tapi yang pastinya akan ada bencana besar dan bukan pada 21122012. Sebab aku tak caya pada kalendar Mayan yang entah teori mana diikutinya itu. Ini semua propaganda zionis laknat... huh...


2 comments:

  1. bukan ko pun dah start korek nak tinggal dalam tanah ke?

    ReplyDelete
  2. aku dah beli tiket hijo dah... hahahak

    ReplyDelete