Monday, November 30, 2009

Dalam Kenangan...


Dalam Kenangan...

Pada raya haji ke 2 aku dan isteriku pergi menziarahi kakak kandung aku di Bdr Baru Salak Tinggi. Then adik aku beritahu dia mndpt SMS bahawa Mohd Ridzuan Ismail (Wan Kenit) dah meninggal dunia... Pastu dalam beberapa minit kemudian bapa aruah call menyatakan bahwa aruah meninggal dunia pada pagi itu iaitu 28hb November 2008 pada pukul 11.00pg di hospital kulim.. Sebak mmg sebak... sebab tiba2 terigt saat2 dulu kenangan semasa diploma... dia byk membantu dari segi motivasi, kewangan n persahabatan... Aruah juga hebat bermain muzik byk tunjuk ajar yang diberikan...

Kenangan Ketika melawat Aruah

Aku nak pergi sgt2 ke pengebumian aruah... tapi aku x confident dengan kenderaan aku untuk sampai ke kedah. Apa yang wife aku nasihatkan agar bacakan Surah Yassin utknya dan sedekahkan Al Fatihah... mungkin ada hikmah aku tak dapat hadir ke pengebumian sahabat baik aku tu..
PTPL Diploma 2002

Apapun.. sesiapa yang mengenali aruah selama ini... marilah kita sama2 sedekahkan Al Fatihah kepada aruah... Semoga aruah ditempatkan dengan golongan-golongan orang yang beriman... Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment