Thursday, April 2, 2009

Rokok Oh Rokok......

Kempen kesedaran bergambar di kotak rokok ni memang memberi kesan la, sebab selalunya perokok memang merokok terutama sekali lepas makan... Kalau tak dapat rokok macam ada je tak kena... macam tak sempurna je.. hehe.. Tapi isk bile nak makan tengok je kotak rokok terus takde selera... ade member time makan siap tindih dengan lighter kotak rokoknye... takut takde selera punye pasal, ade jugak yang tukar kotak rokok lain hehe...



Lighter pon dibalut dengan mask skin tape

Tangan2 yang takde selera makan


P:S Kalau dah perokok tegar tu gambar berulat pon takdehalnye isap jugak macam aku oooopps...

7 comments:

  1. tangan yang xde selera makan tu, yang x pakai cincin tu memang xde selera lepas membaham semangkuk mee hoon sup tulang...xde selera tu..betul ku tak tipooo....

    ReplyDelete
  2. akaq isap rokok lain skrg...auwwww...

    ReplyDelete
  3. isap rokok apa tu? bila isap kepala gerak ke jari yang gerak??

    ReplyDelete
  4. wah... isap rokok gudang garam ke?

    ReplyDelete
  5. Rokok lain tu akan jadi makin pendek atau makin panjang bila dihisap?

    ReplyDelete
  6. Panjang = normal
    Pendek = x normal

    hehehe pikir2kan la...

    ReplyDelete
  7. anda perlu menjawab tag kat blog akaq

    ReplyDelete