Tuesday, March 17, 2009

GSR Aircond problem

Kalau dah modified mmg payah klau jumpa problem aircond, puas dan dah lama aku nak wat aircond... mcm2 workshop aku dah gi... klau condenser problem lagila rmai yang x mau buat, enjin penuh kena bukak radiator dgn kipas lagi, hos lagi... silap2 hos intercooler pon kene bukak... nasib baik jumpe brader man... geng abg aku gak... last aku wat aircond bulan 10 2007.. pastu give up... asyik2 bocor je... dah byk abis duit last skali berjaya juga akhirnya... ber aircond juga kete aku nih...
Pagi dirumah brader man

Penuh ruang tengah pikir nak kuarkan codenser

Bocor kiri kanan Haaa amik ko condenser baru RM200 habih.... Kepala paip x sama kena wat welding
banyak juga kos abis tp xpe janji air cond ok hahahaha

2 comments:

  1. Sekarang baru le boleh romen-romen dan bersetubuh dalam kereta... eheks!

    ReplyDelete
  2. hahaha... jangan... jangan x setubuh... tengah sejuk woo.... hehe gurau je... kete panas takut brg dalam rosak jeng jeng jeng...(cover balik konon)hehe

    ReplyDelete